Sinds begin dit jaar meet Van de Groep & Olsthoorn de tevredenheid onder klanten en kandidaten met een nieuw verbeterd systeem dat in huis is ontwikkeld. Van de Groep & Olsthoorn presteert, met het kandidaat tevredenheid cijfer 8.2, bovengemiddeld in de werving- en selectiebranche. Met het systeem waarborgen we de kwaliteit van de dienstverlening en worden verbeterpunten zichtbaar.
Leden van Summum.nu, de brancheorganisatie voor werving- en selectiebureaus, moeten voldoen aan kwaliteitseisen. De belangrijkste indicator hiervoor is de ervaring van klant en kandidaat. Bert-Jan de Visser, directeur International Management Search bij Van de Groep en Olsthoorn en bestuurslid bij Summum.nu: “Van de Groep & Olsthoorn heeft een eigen systeem ontwikkeld waarbij iedere kandidaat die op gesprek is geweest, de ruimte krijgt om zijn of haar ervaring anoniem terug te koppelen. Met behulp van een online enquête wordt informatie verkregen over de kwaliteit van de informatie, het interview, de begeleiding en het contact met de consultant en het bureau in algemeenheid.”
De resultaten van een klein jaar onderzoek zijn gepresenteerd in onderstaand rapport. Met name de interviews met de consultants van Van de Groep & Olsthoorn worden als zeer goed beoordeeld met een 8.7. Met hun technische opleiding en ervaring in de branche blijken zij van grote meerwaarde voor managers die een nieuwe functie ambiëren in de industrie.
Download hier het Rapport Kandidaattevredenheidsonderzoek