Jaarverslag 2020

Download ons Jaarverslag

Het was op zijn  zachtst gezegd een bijzonder jaar. De wereld werd op zijn kop gezet en wij gingen, zoals velen deden, anders werken. Het was een jaar van aanpassen en doorzetten. Van videobellen, rondleidingen op afstand en bedrijfsuitjes op anderhalve meter. Maar ondanks alles hebben we weer mooie opdrachten afgerond.

Bent u benieuwd hoe wij dit bijzondere jaar hebben beleefd en naar de resultaten? Lees dan ons Jaarverslag over 2020.

Met daarin:

• Onze ervaringen in 2020
  • Het jaar in cijfers
  • Afgeronde opdrachten
  • Het team aan het woord over 2020

Het jaarverslag is beschikbaar als download.

Dit bericht delen:

Laatste

Inzichten

Het is weer zover, de 17e mogen we naar de stembus. Voor sommigen één van de hoogtepunten van het bestaan, voor anderen een zinloze exercitie. Wat u er ook van vindt, of wat uw politieke voorkeur is, ik wens uw veel wijsheid bij uw beslissing.

Voor onze klanten binnen het Private Equity-domein is het van groot belang om goed inzicht te hebben in de deelnemingen. Vragen als “Hoe kan de output worden verhoogd”, “Waar kunnen kosten worden verlaagd?” of “Waar kan de kwaliteit worden verbeterd?” spelen hierbij een belangrijke rol en zijn essentieel om optimaal rendement uit investeringen te halen.