Jaarverslag 2020

Download ons Jaarverslag

Het was op zijn  zachtst gezegd een bijzonder jaar. De wereld werd op zijn kop gezet en wij gingen, zoals velen deden, anders werken. Het was een jaar van aanpassen en doorzetten. Van videobellen, rondleidingen op afstand en bedrijfsuitjes op anderhalve meter. Maar ondanks alles hebben we weer mooie opdrachten afgerond.

Bent u benieuwd hoe wij dit bijzondere jaar hebben beleefd en naar de resultaten? Lees dan ons Jaarverslag over 2020.

Met daarin:

• Onze ervaringen in 2020
  • Het jaar in cijfers
  • Afgeronde opdrachten
  • Het team aan het woord over 2020

Het jaarverslag is beschikbaar als download.

Dit bericht delen:

Laatste

Inzichten

Na de lancering van onze gloednieuwe website eerder dit jaar, hebben we ook onze brochure een make-over gegeven. We vertellen u hierin meer over onze expertises zoals:

Op de dag dat ik dit schrijf overschrijden de temperaturen voor het eerst dit jaar weer de 30 graden Celsius. De coronacijfers dalen in rap tempo, en dit weekend hebben mijn vrouw en ik voor het eerst weer genoten van heerlijk eten in een restaurant. Oké, we werden om 10 uur de tent uitgezet, maar dat mocht de pret niet drukken. Nu zijn de examenuitslagen bekend, de geslaagden vieren uitgebreid buiten en kijken samen naar het EK. En omdat het buiten warm is en de ramen openstaan is er dus best wat lawaaioverlast; ach, we gunnen het ze, dus we klagen niet. En helaas, de files zijn er ook weer!