Jaarverslag 2020

Download ons Jaarverslag

Het was op zijn  zachtst gezegd een bijzonder jaar. De wereld werd op zijn kop gezet en wij gingen, zoals velen deden, anders werken. Het was een jaar van aanpassen en doorzetten. Van videobellen, rondleidingen op afstand en bedrijfsuitjes op anderhalve meter. Maar ondanks alles hebben we weer mooie opdrachten afgerond.

Bent u benieuwd hoe wij dit bijzondere jaar hebben beleefd en naar de resultaten? Lees dan ons Jaarverslag over 2020.

Met daarin:

• Onze ervaringen in 2020
  • Het jaar in cijfers
  • Afgeronde opdrachten
  • Het team aan het woord over 2020

Het jaarverslag is beschikbaar als download.

Dit bericht delen:

Laatste

Inzichten

Recent vierden wij als team van Van de Groep & Olsthoorn mijn 12,5-jarig jubileum bij het bedrijf. Een mijlpaal voor mij, maar vooral ook een bijzonderheid in algemene zin om als 32-jarige al 12,5 jaar bij dezelfde werkgever te werken. Wij vonden het een mooi moment om daarom eens stil te staan bij deze periode die gekenmerkt wordt door ontwikkeling; de ontwikkeling van een organisatie en de ontwikkeling als mens.

Duurzaamheid, sustainability, CO2-uitstoot, energietransitie, footprint; er zijn vele modieuze termen voor “verstandig met de wereld omgaan”. En terecht. Wij stellen vast dat dit ook bij onze opdrachtgevers en kandidaten in toenemende mate speelt.