Share

Inzicht
Professioneel, maar toch persoonlijk

- Leestijd: < 1 minuut

  • Tevredenheidsonderzoek

Bij Van de Groep & Olsthoorn meten we sinds 2013 onze klant- en kandidaattevredenheid. Ruim 200 mensen hebben ons bureau dit jaar beoordeeld. Onderstaande tabellen laten zien dat we door zowel kandidaten als klanten op alle losse onderdelen met een cijfer boven de 8 beoordeeld, en daar zijn we trots op.kko

Opdrachtgevers

Nadat we een opdracht hebben afgerond vragen wij onze contactpersoon bij de opdrachtgever onze dienstverlening te beoordelen. We stellen vragen over de informatievoorziening, de procedure (zaken zoals de intake en de kwaliteit van de kandidaten) en algemene vragen over onze consultants en bureau.

“Goede cv’s aangedragen en goed afgehandeld. Prima follow-up, ook van afgewezen kandidaten”

Kandidaten

Na iedere procedure vragen we alle kandidaten die we hebben gesproken om online een vragenlijst in te vullen en hun ervaringen met ons bureau te delen. We bevragen dus niet alleen de kandidaten die we uiteindelijk hebben geplaatst, maar ook de kandidaten die de baan uiteindelijk niet hebben gekregen.

“Van de Groep & Olsthoorn is een voorbeeld voor de rest van recruitmentland: professioneel, maar toch persoonlijk”

In de vragenlijst aan kandidaten stellen we vragen over het interview dat kandidaten hebben gehad, hoe ze zijn begeleid tijdens de procedure en we stellen algemene vragen over kwaliteit van de consultant en ons bureau.

Recente
Inzichten

De eerste 100 dagen van Hans Hilbrands en Jakob Jan Verbraak bij Van de Groep & Olsthoorn

Door Carine Besamusca

Halverwege 2025: reflectie én richting

Door Wim de Kruijf

Tijdelijk leiderschap met blijvende impact

Door Wim de Kruijf

Neem contact
met ons op

Meer weten over de match die wij voor u kunnen maken? Neem dan even contact met ons op.